Sunday, November 21, 2010

Mi se aduna , niste filme de vazut

Am dat de un cinefil, un amator de gadgeturi si care crede ca acum dorm ( scriam pe blog ) .
Si cum l-am cunoscut mi se tot aduna filme de vazut. Dupa tonele care le-am vazut , nu m-am gandit niciodata care-s preferatele; adica toate sunt faine insa am sa nominalizez azi,maine cateva.

Mi-a placut Ana Karenina . Depresie, suicid, neliniste ;
Secolul 19, Rusia. O societate tributară unor principii depăşite, puternic influenţată de dogmele bisericeşti. O societate în care iubirea este privită ca un păcat, mai ales dacă persoana aleasă nu este cea cu care ţi-ai unit destinul în faţa lui Dumnezeu. Sosind la Moscova, sensibila Anna Karenina îl întâlneşte pe atrăgătorul căpitan Vronsky, moment în care are premoniţia morţii sale. Cei doi trăiesc o poveste de dragoste fulminantă. Problemele îşi pun amprenta asupra comportamentului Annei care devine din ce în ce mai apatică. Cu toate acestea ea este hotărâtă să lupte pentru dreptul ei la fericire.O poveste de dragoste, ai cărei protagonişti nu reuşesc să obţină ceea ce-şi doresc, fie din cauza ideilor preconcepute ale societăţii în care trăiau, fie din cauza destinului care, ca în antichitate, nu iartă greşelile şi păcatele şi îi provoacă la un final dintre cele mai tragice.


Eu cred ca pacatele ne ajung din urma , suntem sortiti pacatului. Din pacat ne nastem si in pacat vom muri. Oricat refuz sa cred, nu sunt un om bun. Inevitabil, fac rau oamenilor. Pacatul imi e in sange.Pentru ca suficiente mie, nu mi-am fost niciodata... Am nevoie din ce in ce mai mult de mine, sa-mi schimb maniile , dar dau de si mai multe. Foamea tampita de al meu eu , si drepturile care mi le refuz imi antreneaza apetitul pentru rau. E un film bun, in care nu oricine se ragaseste, si din care trag concluzia ca iubirea nu, nu e suficienta ; va fi suficienta in momentul in care "eu" o sa fie capabil sa il ia si pe "el" pe locul 1 cu el ;

No comments: