Wednesday, November 10, 2010

Ce am invatat astazi...

* am invatat ca in ciuda eforturilor de a te face placut pentru el/ea ,de a te aranja, ajung cateva ore lenese, o cana de lapte cald, un film bun si sa iti deschizi sufletul ; o sa va apropiati

* am invatat ca trebuie sa avem niste minime principii , si chiar daca cateodata stau sa se clatine si tindem sa nu le mai urmam, fixeaza-le bine, sa fie; sa te certi pe tine insuti ca nu ai fost capabil sa le respecti.
Viata mea, principiile mele.
Intotdeauna voi risca, pentru a castiga. - nu voi sovai -

Timpul uneori nu rezolva nimic, comunicarea da.

Etapele vietii trebuie traite toate , e greu la sfarsit sa fii un om complet.( greselile sunt etape/lectii)

Nu tine de oamenii care nu te vor, care nu au nimic in comun cu tine.

Iubeste, iubeste mult, deschide-ti sufletul!Si nu uita, tu , cu siguranta existi in inima a cel putin unei persoane :)

* am invatat ca nimeni nu tine nu secret. Unless, one of them is dead .
Secrets are made to be found out with time.





No comments: