Thursday, April 9, 2009

Moto: A visa înseamnă a spera. A spera înseamnă a visa. E un cerc vicios.

Cat de mult poate sa ajunga o persoana sa ne placa?
De cate soapte, de cate nopti, de cate saruturi e nevoie sa ne indragostim?
De ce ce e frumos trebuie sa mearga mana in mana cu greutile si sacrificiile?
Timpul calca clipele ce-i ies in cale, cum tu calci peste ceea ce simti.
Nu ai inteles ca-mi erai drag.

Odată pierdut echilibrul, rămâne obsesia de a te agăţa de ceva ca să te salvezi. E aproape un truism: viaţa care învinge totul, care trebuie să răzbească şi să meargă mai departe. Poti da fara iubire, dar nu poti iubi fara daruire...

Poti sa-ti amintesti cat de inocenta eram la inceput? Imi placea cum eram. Nu stiam decat ca o iubesc pe mama, si pe bunica, si pe tata . Din nebunie, din plictiseala, din culise mereu trebuie sa apara cineva si impreuna cu el sa aduca dezechilibrul de care nu are nevoie nimeni. Sunt momente cand fietescine ne zdruncina linistea care cu greu ne-am consolidat-o. la inceput totul e frumos, cautam cu disperare numai partea plina a paharului. Intre timp, cand nu te mai simti implinit cu jumatati de masura , intorci paharul, sa-i vezi goliciunea si te intrebi : Merit numai atat? Sunt eu conceputa sa imi extrag placerea din putinele ore din noapte , o placere schingiuita si schilodita, o placere murdara, carnala?Astfel incep acuzele : de ce nu am avut taria de la inceput sa nu ma implic? Pentru ca traim intr-un cerc vicios, si ne place sa incercam, ne mintim si cand ne mintim pe noi insine avem cel mai mult de suferit.Dincolo de tot, a fost frumos. Dar ce e cu adevarat frumos urmeaza sa vina!
Cand ai nevoie de dragoste nu iti este data.
Cand am nevoie de tine nu esti langa mine.
Cand esti nefericit nu are sens sa o spui.
Poate imi e scris sa iubesc visand. Vorbe. Poate chiar pot sa iubesc simtind, dar nu pe tine. Nu mai ! Dincolo de tine , de mine, mai e cineva. In 3 e greu sa supravietuim. Sunt un om egoist si nu mai vreau sa impart nimic, niciodata. O sa intalnesc omul perfect. Tu ai prea multe defecte.

1 comment:

Anaiss said...

Trebuie sa invatam sa recunoastem oamenii care merita cu adevarat intreaga noastra daruire,sa ne iubeasca asa cum suntem si sa fim mai presus de oricine in inima lui...un astfel de om e greu de gasit dar merita sacrificiul.Cineva care te iubeste nu te va facve niciodata sa suferi.E usor in teorie,practica e mai grea.Stii ce spun...