Wednesday, April 1, 2009

La urma urmelor

Urma de cutit pe care o am spate e a ta "iubite".
Sa ne spalam mainile pline de sange si sa ne iubim din nou.
Te invit ca de fiecare data cand ma atingi sa iti scape degetele in rana pe care mi-ai lasat-o.
Esti gretos, dar esti gretos de dulce. Mi se face rau de la atata dulceata.
Ma izolez de voi, ma regasesc undeva departe si renasc ca pasarea Phoenix, undeva ...
Nu mai pot sa recuperez vechea "eu" . Docila, construiesc din tarana o statuie a fidelitatii picaturilor de cinism ... si ranjesc .

Stresul cotidian se rasfrange asupra ta.
Si te impiedici de profan , ca un copil imbecil.
Lipsita de logica , te-am injunghiat .Perpendicular , sub gat , in partea stanga .

Sincer. Din tot sufletul . Ar trebui sa ma intrebi daca m-am simtit implinita cand am facut asta !

Constiinta esti tu. Si in fond, e totul lavabil pe peretii manjiti cu sange.
Tu esti doar o intalnire care nu a avut loc. Noaptea asta în care îţi scriu este ca o prostituată ; îmi ia sufletul şi se spală cu el.


Uneori stau si ma privesc . Omul asta, care sta in fata blogului si scrie , ce mai vrea? In fond ce vreau de la mine?


As vrea sa... Defapt am vrut acele minute în care ne redesenam liniile din mâinile stângi . In care linia dintre mine si tine se estompa si reinventam un univers tampit, cu vise la kilogram si jaluzele inchise. Acele secvenţe când sunetele se loveau de zidul blestemat pe care l-am construit între noi .


Si unde e acasa? De ce imi pozitionam casa acolo unde nu aveam voie? Stii ... mai bine hai sa nu... hai sa nu mai imi amintesc . Hai lasa-ma , hai uita-ma ! Ma dezbrac in fiecare dimineata de umbrele noptii trecute.


Hai uita-ma. Imbata-ma, sa uit de culoarea marii amestecata in ochii tai.

1 comment:

Anaiss said...

suferinta,ura,trufia,dezamagirea exprimate in cuvinte...simple cuvinte indescifrabile pentru multi...